در حال بارگذاری
معاون اداره راه و شهرسازی خراسان‌شمالی اعلام کرد:

الحاق ۷۷ هکتار زمین ملی جدید در بجنورد

شماره خبر : 475 - https://asreatrak.ir//short/N2KJP

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: این اداره کل نسبت به الحاق ۷۷ هکتار زمین ملی در منطقه غرب گلستان شهر ورود کرده که الحاق این پهنه زمین ملی در حال انجام است.

علی فخرانی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»  اظهار کرد: در مرکز استان ۴۱ هزار و ۵۹۴ خانوار بابت بهره مند شدن از مسکن ملی ثبت نام کردند که پس از پالایش انجام شده ۱۶ هزار و ۸۷ خانوار واجد شرایط این طرح شدند. 
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: در مرحله نخست پنج هزار و ۱۲۵ خانوار مشمول ساخت مسکن شدند که فعلا چهار هزار و ۵۲۲ خانوار از آنها آورده اولیه خود را تا هفته نخست خرداد ماه جاری واریز کردند. 
وی عنوان کرد: در حال حاضر در زمین ملی واقع در گلستان شهر به مساحت ۵۴ هکتار همچنین  در زمین ملی واقع در شهرک ولی عصر به مساحت ۹ هکتار ساخت مسکن ملی انبوه سازی در حال انجام است. 
در عین حال، فخرانی تصریح کرد: این اداره کل نسبت به الحاق ۷۷ هکتار زمین ملی در منطقه غرب گلستان شهر ورود کرده که الحاق این پهنه زمین ملی در حال انجام است. 
وی خاطرنشان کرد: البته درصدد هستیم که برای آینده در منطقه شهرک ولی عصر زمینی در محدوده این منطقه برای پاسخگویی به نیاز متقاضیان مسکن ملی الحاق جدیدی انجام شود. 
وی درباره تعیین تکلیف زمین پادگان ارتش واقع در انتهای خیابان پیامبر اعظم به منظور ساخت مسکن ملی برای نیروهای مسلح مرکز استان نیز اظهار کرد: سند زمین این پادگان در قطعات ۲۰ هکتاری و ۱۱ هکتاری به نام ارتش است که این دو قطعه زمین اشاره شده دارای معارضانی شامل اداره کل میراث فرهنگی و ستاد اجرایی فرمان امام را دارد. 
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تعارض اداره کل میراث فرهنگی استان با نهاد ارتش حقوقی شد که رای گرفت. 
وی افزود: با این وجود، هنوز تعارض نهادهای ستاد اجرایی فرمان امام و ارتش در دستگاه قضایی استان منجر به صدور رای نشده است. 
فخرانی خاطرنشان کرد: ساخت ۱۶ هزار واحد مسکن ملی برای نیروهای مسلح مرکز استان در زمین پادگان ارتش طراحی شده است. 
 
مصاحبه از: سمانه قهرمانی

0 نظر

ارسال نظرات